ATL (Above the Line) a BTL (Below the Line) jsou dvě základní formy marketingové komunikace, které se navzájem doplňují. ATL marketing zahrnující televizní reklamy, rádio, tiskové inzeráty a billboardy, je zaměřen na široké publikum a jeho cílem je budovat značku a její povědomí. více
Novinky
Nediferencovaný marketing je strategie, která se zaměřuje na trh jako celek, a ne na jeho jednotlivé segmenty. Tato marketingová taktika se často používá pro produkty a služby, které jsou univerzální a vyhovují většině spotřebitelů. více
Koncept marketingového mixu 5P zahrnuje pět základních prvků: Produkt, Cena, Místo, Propagace a Lidé. více
In store marketing je klíčovou strategií v maloobchodě, která se zaměřuje na zvýšení prodeje a zákaznické spokojenosti přímo v prodejně. Tato metoda si klade za cíl využít různé taktiky a techniky, aby zákazníky přilákala k nákupu konkrétních produktů. více
Moderní marketing představuje nový způsob, jak podniky a značky komunikují se svými zákazníky a cílovými skupinami. Je to dynamický a neustále se vyvíjející obor, který zahrnuje použití nových technologií, nástrojů a platform. více
Marketingový mix 8P je klíčovým konceptem v oblasti marketingu, který pomáhá firmám lépe pochopit a definovat své marketingové strategie. Tento model se skládá z osmi složek: produkt, cena, místo, propagace, lidé, procesy, fyzické důkazy a výkon. více
Marketingový mix 4C je kritickým nástrojem pro úspěch jakékoliv firmy. Tento model, který zahrnuje zákazníka (Customer), náklady (Cost), pohodlí (Convenience) a komunikaci (Communication), se zaměřuje na čtyři klíčové aspekty, které by měly být při plánování marketingové strategie zohledněny. více
Diferencovaný marketing je klíčovým konceptem v současném podnikání a marketingové strategii. Tento koncept znamená, že společnost vytváří různé marketingové plány a strategie pro různé segmenty trhu, místo aby se pokusila oslovit celý trh jediným univerzálním přístupem. více
B2bmarket je klíčový nástroj pro propagaci vašeho podnikání v dnešní digitální době. Tento systém nabízí jedinečné příležitosti pro navázání obchodních vztahů mezi různými společnostmi. více
SEO online marketing je nezbytným nástrojem pro každou moderní firmu, která chce uspět na internetu. SEO, neboli optimalizace pro vyhledávače, je proces, kterým se zvyšuje viditelnost webových stránek v internetových vyhledávačích. více
Habonia s.r.o.
Your Business Partner
- Praha 1, Bílkova 855/19, Staré Město
- 777017270
- info@habonia.cz
Poskytujeme
- Poradenství v online marketingu
- Distribucí reklamních předmětů
- Obchod B2B
- Propojení B2C
- Návrh kampaní PPC
- Zajištění spolupráce
- Propojení partnerů
Krédo
Snažíme se vždy do individuální situace našich klientů, abychom mohli poskytnout produkty a služby na míru potřeb našich klientů.